Politica retur


Builders.ro comercializeaza online produse de cea mai buna calitate, provenind de la producatori de renume in domeniu, dar daca nu esti pe deplim multumit de produsele achizitionate ai dreptul legal de a le returna in conditiile legii.
 
Astfel, Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris "Builders" ca renunta la cumparare, fara penalitati, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina Consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, in care se incadreaza si vanzarile online.
 
1. Conditii si proceduri de retur produse
 
Returnarea produsului/produselor presupune indeplinirea urmatoarelor etape si conditii:
 
(i) instiintarea Builders despre intentia Consumatorului de a returna produsul/produsele prin trimiterea unui e-mail prin sectiunea "Contacteaza-ne!";
 
(ii) in cel mai scurt timp posibil, Builders va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de retur in care va atasa formularele de retur, pe care Consumatorul trebuie sa le completeze si sa le trimita inapoi la Builders. Este posibil ca Builders sa solicite Consumatorului informatii suplimentare in legatura cu motivele returului, completarea acestora fiind optionala;
 
(iii) ulterior comunicarii de catre Builders a formularelor de retur, Consumatorul le va completa si le va trimite catre Builders. In cadrul formularelor, Consumatorul va mentiona si modalitatea in care doreste sa i se ramburseze contravaloarea produselor returnate.
- In cazul in care rambursarea contravalorii se va realiza cash, Consumatorul se va prezenta la data, locul si ora indicate de Builders in acest sens si va prezenta documentele justificative comunicate de Builders. Builders are decizia finala privind modalitatea in care se va rambursa contravaloarea produselor;
- In cazul viramentului in card, Consumatorul va mentiona datele de identificare ale cardului in maxim 14 zile de la efectuarea returului;
- In cazul unui virament bancar, Consumatorul va indica banca si numarul contului bancar, in maxim 14 zile de la efectuarea returului;
 
(iv) pentru valabilitatea returului, Consumatorul va ambala produsele pe care doreste sa le returneze astfel incat atat produsul/produsele, etichetele cat si ambalajul original sa nu sufere nicio deteriorare. Orice deteriorare a produselor, etichetelor si ambalajelor va duce la refuzarea returului;
Pachetul va contine inclusiv certificatul de garantie (daca este cazul) si copia facturii;
 
(v) coletul se va trimite la adresa indicata de Builders, prin intermediul unei firme de curierat rapid indicata de acesta. Nu se accepta returul prin intermediul Postei Romane;
 
(vi) Consumatorul urmareste traseul coletului pentru a se asigura ca acesta a ajuns la destinatia indicata de Builders;
 
(vii) cheltuielile generate de returul produselor sunt suportate integral de catre Consumator, conform legii.
Rambursarea de catre Builders a contravalorii produselor returnate se va face in cel mult 30 de zile de la data returului, la adresa indicata.
 
2. Produse care nu se accepta la retur, conform legii:
 
Conform dispozitiilor art. 16  din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, nu se vor accepta la retur urmatoarele produse:
 
(i) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a
inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat
cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
 (ii) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
 (iii) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau
personalizate in mod clar;
 (iV) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
 (V) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
 (Vi) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
 (Vii) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla; 
 (Viii) contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se
deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
 (iX) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
 (X) furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
 (Xi) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;
 (Xii) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de mărfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
 (Xiii) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. 
(XiV) produsele utilizate, cu zgarieturi sau care prezinta ambalajul original deteriorat.
 
3. Suplimentare
 
a. Daca ai achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doresti sa le returnezi, desigileaza un singur produs, celelalte trebuie sa fie sigilate sau risti refuzarea returului.
 
b. Atentie sa nu deteriorezi ambalajul original si/sau etichetele aplicate pe ambalaj, returul nu va fi acceptat in aceasta situatie.
 
c. Nu utiliza produsele, nu se vor accepta la retur produsele zgariate, deteriorate sau utilizate.
 
d. Nu utiliza (partial) materialele de constructie, nu le vei mai putea returna.
 
e. Nu desigila si nu utiliza aparatele electrocasnice, electronice, unelte si scule, aparate de aer conditionat, aparate de bricolaj, pentru a nu risca refuzul returului.
 
f. Produsele personalizate, gen vopsea amestecata, parchet, tapet, mobilier la comanda, etc.
 
g. Atentie, depozitati cu grija certificatul de garantie, lipsa acestuia poate duce la refuzul returului sau penalizari, in functie de valoarea prejudiciului adus!
 
h. Builders.ro isi rezerva dreptul de a refuza returul unor produse, in cazul in care constata abuzuri si/sau returnari repetate.
 
Pentru orice alte informatii suplimentare privind returul, Consumatorul poate contacta Builders la datele enuntate in rubrica 18 din Termeni si Conditii sau la sectiunea "Contacteaza-ne!".
In cazul in care variantele oferite de catre noi nu va sunt utile, va rugam sa completati AICI formularul ANPC de sesizari online.
 




verified-by-visa mastercard securecode maestro paypal payu garantibank bonuscard card-avantaj crediteuropebank plata rate payu brd
Sistemul de plate in rate este in curs de implementare